In april 2014 werd het bedrijf van Peter en Wilma Noldus, Waplalux, in as gelegd door een grote brand. Zij schakelden Coolen Expertise in om hen te begeleiden bij het regelen van de brandschade. Hieronder delen zij hun ervaringen.
Was u direct na de brand overtuigd om een contra- expert in te schakelen?
“Natuurlijk waren wij na de brand aangeslagen en dachten zelf met de verzekeringen er uit te komen, maar na een paar dagen had ik zoiets van dit ga ik niet trekken dat is niet mijn ding.”
Hoe heeft u het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
“De schaderegeling door jullie hebben wij ervaren als, en dat klink misschien gek, maar gewoon RUST in de tent dat het geregeld was, en dat voelde goed”.
Wat heeft Coolen Expertise u gebracht/opgeleverd tijdens en na het schaderegelingsproces?
“Ik denk wat Coolen heeft gebracht bij ons, is wat ik al aangaf RUST en waar we recht op hadden, waar we dus voor verzekerd waren niet meer en niet minder.”
Wat zou u na uw eigen ervaringen adviseren aan gedupeerden van een brand?
“En wat ik zou adviseren aan mensen die dit overkomen, denk niet; ‘dat kan ik zelf’, vraag hulp van mensen die er dagelijks mee bezig zijn. Het is hun vak en dat is niet duur maar je geld het dubbel en dwaas waard. En denk ik de rust en de afstand die je zelf kan en moet nemen met beslissingen als je toch emotioneel er bij betrokken bent.”
Peter en Wilma Noldus
Woon & Kastenstudio Waplalux
De Coolen Expert
Neem contact op met onze experts.