1. Je belt direct je verzekeraar – én ons
Zo zijn we vanaf dag één betrokken en werken we met dezelfde uitgangspunten als de expert van je verzekeraar. Ook kunnen we je direct adviseren bij belangrijke keuzes.
2. We helpen je door de crisis heen
Je krijgt van ons een contra-expert die veel ervaring heeft met situaties zoals die van jou. Deze zorgt in een ronduit hectische tijd voor rust en stabiliteit. Ook helpen we je bij de eerste behoeftes, zoals vervangende woonruimte of de eerste voorzorgsmaatregelen om je bedrijf overeind te houden.
3. We zorgen voor een offensieve schadeclaim
We analyseren je polis, doen onderzoek, maken berekeningen, inventariseren je wensen, geven advies… Kortom: we bereiden een offensieve, maar faire schadeclaim voor. Je hebt immers niet voor niets al die jaren premie betaald!
4. Wij onderhandelen met de verzekeraar
We sturen je stukken naar de verzekeraar. In de overleggen die volgen, staan we vierkant voor jouw belangen. Het resultaat: een optimale schadevaststelling, ofwel de garantie dat je verzekeraar het bedrag uitkeert waar je recht op hebt (en geen cent minder).
5. De verzekeraar betaalt
We leggen uit hoe de afwikkeling er uitziet. Ook bespreken we samen de Akte van Taxatie. Korte tijd later volgt de uitkering van je verzekering en kun je concreet gaan herbouwen of investeren. En onze vergoeding? Die betaalt je verzekeraar. Je krijgt dus geen nare verrassingen achteraf. Goed geregeld!